Retourneren

Retourneren

Ben je niet tevreden met onze producten, heb je je bedacht, of is (een deel van) je bestelling kapot of onvolledig bezorgd? Dan vinden wij dat vooral voor jou vervelend.

Als er sprake is van schade aan het product door ons, onze transporteur, of anderen tijdens de productie of het transport is ontstaan kun je het product of de producten uiteraard retourneren. Wij zorgen dan voor een vervanging en nemen uiteraard de kosten van het retourtransport en de nieuwe levering voor onze kosten.

Mocht het geen schade betreffen, maar heb je producten over, of verander je van mening? Zolang je er geen gewoonte van maakt om spullen terug te sturen, mag je bij ons binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten van je retourzending betaal je zelf, maar voor de producten die onbeschadigd bij ons retour komen krijg je een terugstorting van 90% van de aankoopsom.

Ben je niet tevreden over een of meer bestelde producten?
Neem dan eerst contact met ons op via info@cyclin.nl en geef duidelijk aan waar het product of de producten tekort schieten.
Doe dat bij beschadigingen binnen 3 dagen na ontvangst en voeg duidelijke foto’s van die beschadigingen toe en geef aan waardoor de beschadiging volgens jou is ontstaan.

Wij reageren dan binnen 2 werkdagen en zullen snel actie ondernemen om het product retour te nemen. In dat geval vragen we jou om wat je retour wilt sturen te verpakken in onze oorspronkelijke verpakking of gebruik een andere stevige verpakking. Dan regelen wij dat onze transporteur het weer bij je komt ophalen.

Zodra wij je retour hebben ontvangen, beoordeeld en verwerkt, krijg je van ons een creditfactuur en storten we binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug op de bankrekening van je bedrijf.

Na ontvangst van je retour controleren we of die aan onze voorwaarden voldoet. Als dat zo is sturen we je een creditfactuur voor jouw en onze administratie. Binnen 14 dagen daarna wordt de betaling op je rekening gestort.